1. Hemsida
  2. _ Vanliga frågor

Vanliga frågor

 Nedan hittar du svar på de vanligaste frågorna:

 

Hur hittar man rätt typ av spegel?

 
I butiken kan du använda sökfältet genom att skriva in önskade fraser eller använda de skapade kategorierna. Vid problem med att välja spegel kan du alltid kontakta våra rådgivare på (+40) 312294741 eller via e-post på [email protected].
 

Hur gör man en beställning?

 
Beställningsprocessen är mycket enkel! När du har bestämt dig för en produkt klickar du på LÄGG I VARUKORGEN, fyller i beställningsformuläret och gör betalningen. Vid eventuella problem – kontakta oss! 
 

Hur kan jag betala för beställningen?

 
Betalning sker via säkra onlinebetalningar såsom: PayU och PayPal.
 

Hur lång är leveranstiden?

 
Produkterna tillverkas individuellt för varje kund. Leveransen av beställd vara sker vanligtvis inom 1–2 dagar. Leveranstiden räknas från det att du fått ett e-postmeddelande med bekräftelse på att beställningen accepteras för behandling – detta sker efter att alla viktiga uppgifter och betalningen mottagits.
 

Hur skickas beställningar?

 
Vi levererar med kurirföretag inom Europa.
 

Vad kostar en beställning?

 
Kostnaden för en beställning beror på typ och storlek av produkten. När du valt en produkt och går vidare till varukorgen visas det totala beloppet för beställningen.

Fraktkostnaden tillkommer för varje beställning.
 

Vad ska jag göra om försändelsen är skadad?

 
Om du vid mottagandet av försändelsen från kuriren märker någon skada på förpackningen, öppna den alltid i närvaro av kuriren. Om även produkten är skadad, skriv genast ett skadeprotokoll tillsammans med kuriren. Skicka sedan detta till [email protected] tillsammans med en bild på skadan. Efter att vi mottagit din anmälan skickar vi en ny, felfri produkt till dig.
 

Hur gör man en reklamation?

 
Om den levererade produkten inte överensstämmer med beställningen – fel storlek, beskärning, material eller om beställningen är ofullständig – informera oss omedelbart! Skicka ett mejl till [email protected] och bifoga bilder på felet. Efter en godkänd reklamation skickar vi rätt produkt till dig eller återbetalar pengarna.

 

Kan man returnera en beställd produkt?

 
Prismalumino.se erbjuder 14 dagar för retur av en standardprodukt. Kom ihåg att den returnerade produkten inte får vara skadad eller använd. Bifoga köpbeviset för spegeln och dina personuppgifter samt kontonummer dit pengarna ska återbetalas. Återbetalningen sker inom 14 arbetsdagar från det att vi mottagit all nödvändig information och produkten.

 

   

OM DU FORTFARANDE HAR FRÅGOR, SKRIV TILL OSS!